هدایت گستر

ساخت وبلاگ

همه می دانیم که لامپ ها از محصولات بسایر پرکاربرد در محیط های مختلف اداری، مسکونی، تجاری و غیره می باشند. در واقع این محصولات به دلیل پرکاربرد بودن شان، جزو سبد خرید ماهانه خانوارها قرار می گیرند. عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بگذارند. از جمله این عوامل می توانمی به موارد زیر اشاره نماییم. 

  • توان مصرف لامپ ال ای دی
  • نوع تکنولوژی ان
  • اندازه و ابعاد
  • نوع هیت سینک
  • شار نوری لامپ
  • سرپیچ لامپ
  • بسته بندی
  • برند سازنده 

تمامی این موارد به نوبه خود می توانند از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مهتابی ال ای دی، تعریف شوند. تاثیراتی که این عوامل بر روی قیمت این محصول می گذارند، گاهی مستقیم و گاهی کاملاً غیر مستقیم خواهد بود. از این رو صحبت کردن درباره قیمت دقیق نه تنها این مدل لامپ، بلکه تمامی محصولات لامپی، امری کاملاً غیر معقول خواهد بود. چرا که هر کدام از این محصولات، تحت تاثیر هر شرایط ارزی خاصی در بازار داخلی و خارجی، می توانند افزایش و یا کاهش قیمت داشته باشند. 

 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت مهتابی ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 30 آذر 1401 ساعت: 14:34

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ حبابی دارد، توان مصرفی است. همانطور که می دانید، هر چقدر که توان مصرفی یک وسیله الکتریکی روشنایی بیشتر شود، نور آن نیز افزایش می یابد. لامپ های حبابی از 8 وات الی 80 وات در کارخانجات مدرن تولید می شوند. لامپ های 8 وات حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند و برای اتاق های کوچک در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لامپ حبابی با کیفیت و ارزان
امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و توزیع لامپ های حبابی فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، برای استعلام قیمت لامپ حبابی و خرید آن اقدام نمایید. علاوه بر آن، برای استعلام قیمت لامپ حبابی ارزان و با کیفیت، می توانید از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر نیز استفاده نمایید. برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید، سعی کنید لامپ های حبابی و ضمانت دار را خریداری نمایید تا دیگر نگرانی از جهت سوختن و از کار افتادن آن نداشته باشید. لازم به ذکر است، در هنگام خرید لامپ های حبابی باید حتما به برچسب اصالت و استاندارد توجه کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 15:56